Jégkorong Akadémia
MAC Budapest

Hónap: 2012 augusztus

Sportolói táplálkozás

Sportolói táplálkozás

Sportolói táplálkozási piramis A helyes, kiegyensúlyozott táplálékbevitel nemcsak az élsportolók számára nélkülözhetetlen, hanem a szabadidő sportolóknak éppen ugyanúgy. A táplálkozási piramis szimbolizálja a fizikailag aktív egyének táplálkozási kívánalmait. A piramis alján a folyadékok szerepelnek, mely mutatja, hogy nagyon fontos a megfelelő mennyiségű ásványvíz, izotóniás ital és egyéb folyadék fogyasztása. Természetesen a napi fizikai aktivitás, stresszhelyzetek,…

Streching – nyújtás

Streching – nyújtás

A nyújtás nagyon lényeges része az edzésprogramnak, mivel a test regenerációját gyorsítja. Gondoljunk arra, hogy mi történik, ha egy kiadós hasizom gyakorlatsorozat után felállunk. Akarva akaratlanul előre görnyedünk, mivel a hasfal izmai megrövidülnek. Általában minden igénybe vett izomcsoport az összehúzódások során kissé megrövidül. Ezért lényeges, hogy miután végeztünk a levezetéssel, a rövidült izmokat nyújtsuk le….